Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилатор на парното 156 2.0ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вентилатор на парното 156 2.0ТС

    Здравейте,вентолатора на парното не върти на никаква степен,има ли реле или бушон,или направо да разглабям за регулатора на степените,както е описал колега в друга тема?

  • #2
    Ако на двата дебели кабела има захранване ( + и - )
    разглабяш !
    Last edited by dobromirski; d.m.y г., 18:52.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
      Ако на двата дебели кабела дали има захранване ( + и - )
      разглабяш !
      Благодаря,Добри,както винаги отзивчив и точен!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Ако на двата дебели кабела дали има захранване ( + и - )
        разглабяш !
        След това виж релето в краката на пътника(ебано място с ебан камък 5.5),пробвай с на накой колега читаво дали ще заработи.Виж за нагорели букси на вантилатора.
        Едно време моята 156 даде този проблем и беше голям филм,че чак и таблото с врътките сменях.
        !И НЕ ХОДИ В ДИНЕКСПРЕС ВЗЕХА МИ 138 ЛЕВА ЗА ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ И НИЩО НЕ НАПРАВИХА,ДА ИМ ОПЛОДЯ МАЙКИТЕ НА ИЗПАДНАЛИТЕ ХОМОСЕКСУАЛИСТИ,ДА НЕ КАЖА И ПЕДЕРАСТИ!
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #5
          Колеги,при мен проблема се оказа от регулатора на степените,но още не е решен!Смених двата мосфет транзистора и тръгна,но остава да върти постоянно,дори и като не е на контакт!Единият транзистор пак беше заминал,купих нови два,от друг магазин,слагам ги и след 1-2 мин.същата работа,върти постоянно и без контакт!Някой знае ли каква е причината,тея транзистори да опукват за 2мин.,не вярвам два пъти да уцелвам ментета!Между другото струват по 90ст,но така или иначе няма други по-скъпи.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ReDDevil Покажи съобщение
            Колеги,при мен проблема се оказа от регулатора на степените,но още не е решен!Смених двата мосфет транзистора и тръгна,но остава да върти постоянно,дори и като не е на контакт!Единият транзистор пак беше заминал,купих нови два,от друг магазин,слагам ги и след 1-2 мин.същата работа,върти постоянно и без контакт!Някой знае ли каква е причината,тея транзистори да опукват за 2мин.,не вярвам два пъти да уцелвам ментета!Между другото струват по 90ст,но така или иначе няма други по-скъпи.
            Аз имах подобен проблем, като дам на контакт и включа габарити и вентилатора се пускаше на Макс.
            При мен се беше извадила една букса от управляващият блок с врътките, като я наместих хубаво не ми е правила проблем вече месец.
            Та, колега виж тези букси, извади радиото и шейната му, така мисля, че ще ти е най-лесно.
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
              Аз имах подобен проблем, като дам на контакт и включа габарити и вентилатора се пускаше на Макс.
              При мен се беше извадила една букса от управляващият блок с врътките, като я наместих хубаво не ми е правила проблем вече месец.
              Та, колега виж тези букси, извади радиото и шейната му, така мисля, че ще ти е най-лесно.
              Да,но при мен без да е на контакт работи,трябва да откачам акумулатора като спра!

              Comment


              • #8
                Има ли достъп до другите елементи на регулатора освен до 2-та транзистора?
                Я турни една качествена снимка на електрониката , ако се вижда де

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                  Има ли достъп до другите елементи на регулатора освен до 2-та транзистора?
                  Я турни една качествена снимка на електрониката , ако се вижда де
                  То по тая платка,освен двата транзистора,има само една микро интегрална схема,ама точно тя е абсурд да се смени,ще кача по-късно една снимка.

                  Comment


                  • #10
                    Колега занеси платката при някой телевизионен техник да провери дали ти изгарят новите транзисторите и ако пазиш оргиналните да провери и тях.
                    Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                    ЕГН:0103041325

                    Comment


                    • #11
                      Колеги,проблема е решен!Третия опит със смяна на транзистори беше успешен,ебати и ментетата дето продават навсякъде!Ако на някой му се наложи да сменя транзисторите,оригиналните са-IRFZ44R,след два неуспешни опита с тях,взех малко по-мощни-IRFZ48R, и всичко заспа
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        м

                        Първоначално публикувано от ReDDevil Покажи съобщение
                        Колеги,проблема е решен!Третия опит със смяна на транзистори беше успешен,ебати и ментетата дето продават навсякъде!Ако на някой му се наложи да сменя транзисторите,оригиналните са-IRFZ44R,след два неуспешни опита с тях,взех малко по-мощни-IRFZ48R, и всичко заспа
                        здравей колега,имам същия проблем и от два месеца само си сменям транзистори и все горят,ще пробвам и с тези по мощните

                        Comment


                        • #13
                          Хммм, IRFZ 48 наистина с с малко по-голям дрейнов ток, но причините да изгорят оригиналните транзистори не е че им е дошло времето. Самите транзистори работят в ключов режим и по принцип не би трябвало да греят. За да ряботят в този режим, интегралната схема осигурява стръмни правоъгълни импулси осигуряващи отпушването и запушването на гейта. Когато окъсят транзисторите, окъсяват и дрейн гейт и обикновенно опукват запушващият транзистор в ИС. Хубаво е да провериш с осцилоскоп дали импулсите на гейта са с правоъгълна форма (или трапецовидни) !!!.
                          Другото което си длъжен да направиш е да почистиш колектора на вентилатора. Натрупването на меднографитен прах от четките между пластините на колектора, не само , че окъсяват захранването на електромотора , което е малкият проблем, ами прави товара от индуктивен (реактивен) в активен, а за един импулсен регулатор , който няма дросел в товарната верига това е пагубно, тъй като по време на импулса вместо да се използва реактивна мощност за насищане на бубината в ротора (самият ротор играле ролята на дросел) , тече ГОЛЯМ дрейнов ток на късо съединение .
                          Абеее, с 2 думи, почисти си мизериите между пластините на колектора с едно макетно ножче
                          Moжеш да ползваш IRF3205 с 110А постоянен и 390А пулсов дрейнов ток , но не това е начина
                          Last edited by dobromirski; d.m.y г., 11:04.

                          Comment


                          • #14
                            Бате... гоуем си!

                            Уникално обяснение!
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                              Хммм, IRFZ 48 наистина с с малко по-голям дрейнов ток, но причините да изгорят оригиналните транзистори не е че им е дошло времето. Самите транзистори работят в ключов режим и по принцип не би трябвало да греят. За да ряботят в този режим, интегралната схема осигурява стръмни правоъгълни импулси осигуряващи отпушването и запушването на гейта. Когато окъсят транзисторите, окъсяват и дрейн гейт и обикновенно опукват запушващият транзистор в ИС. Хубаво е да провериш с осцилоскоп дали импулсите на гейта са с правоъгълна форма (или трапецовидни) !!!.
                              Другото което си длъжен да направиш е да почистиш колектора на вентилатора. Натрупването на меднографитен прах от четките между пластините на колектора, не само , че окъсяват захранването на електромотора , което е малкият проблем, ами прави товара от индуктивен (реактивен) в активен, а за един импулсен регулатор , който няма дросел в товарната верига това е пагубно, тъй като по време на импулса вместо да се използва реактивна мощност за насищане на бубината в ротора (самият ротор играле ролята на дросел) , тече ГОЛЯМ дрейнов ток на късо съединение .
                              Абеее, с 2 думи, почисти си мизериите между пластините на колектора с едно макетно ножче
                              Moжеш да ползваш IRF3205 с 110А постоянен и 390А пулсов дрейнов ток , но не това е начина
                              Добри,сигурно си прав че проблема е от мизериите,за сега работи още,ако пак ги опатка ще почистя колектора, а за греенето си греят доста тея транзистори,радиатора отдолу на платката се затопля,явно и за това са го сложили регулатора в тая дупка заради охлаждането.

                              Comment

                              Working...
                              X